Kłodzko - LPR

W efekcie przemian społeczno-gospodarczych oraz wieloletnich zaniedbań, w wielu miejscowościach doszło do degradacji tkanki miejskiej (w zakresie zużycia technicznego i zestarzenia funkcjonalnego zarówno infrastruktury jak i zabudowy, zwłaszcza mieszkaniowej) oraz erozji stosunków społecznych i powstania licznych problemów gospodarczych. Na ten stan nakładają się niekorzystne procesy demograficzne i przestrzenne, wśród nich przede wszystkim: niekontrolowane rozpraszanie zabudowy miejskiej, wyludnianie się centrów i spadek liczby mieszkańców miast, dominacja indywidualnego transportu samochodowego w podróżach na obszarach miejskich. Sytuacja ta wymaga zdecydowanego i konsekwentnego przeciwdziałania tym negatywnym zjawiskom.

Odpowiedzią na te wyzwania staje się rewitalizacja – rozumiana, jako wyprowadzanie ze stanu kryzysowego obszarów zdegradowanych poprzez działania, integrujące interwencje na rzecz społeczności lokalnej, przestrzeni i lokalnej gospodarki, skoncentrowane terytorialnie i prowadzone przez interesariuszy tego procesu, na podstawie programu rewitalizacji.

Program rewitalizacji – to wieloletni plan działań w sferze społecznej, gospodarczej, przestrzenno-funkcjonalnej, środowiskowej lub technicznej zmierzający do wyprowadzenia obszarów rewitalizacji ze stanu kryzysowego oraz stworzenia warunków do ich zrównoważonego rozwoju, stanowiący narzędzie planowania, koordynowania i integrowania różnorodnych aktywności w ramach rewitalizacji

Program rewitalizacji powinien w sposób kompleksowy (łącząc sferę społeczną, gospodarczą, infrastrukturalną i środowiskową) i skoordynowany wyprowadzać obszary zdegradowane z zapaści oraz podnieść, jakość życia osób mieszkających i funkcjonujących na nich. Głównym źródłem finansowania projektów rewitalizacyjnych (wynikających z programów rewitalizacji) są środki Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach krajowych i regionalnych programów operacyjnych.

Rada Miejska w Kłodzku w dniu 25 sierpnia 2016 r. u chwałą nr XXVII/213/2016 przyjęła do realizacji Lokalny Program Rewitalizacji Gminy Miejskiej Kłodzko na lata 2015-2020.

Analiza obejmowała teren całego miasta ze szczegółowością do poziomu ulicy. Badaniem zostały objęte łącznie 182 ulice znajdujące się na terenie miasta Kłodzko. Poniżej przedstawiono podsumowanie wyników analizy w poszczególnych sferach.

Sfera społeczna.
W ramach pięciu obszarów problemowych badanych na podstawie czternastu mierników zidentyfikowano występowanie negatywnych zjawisk w ramach:
5 obszarów problemowych – na 11 ulicach
4 obszarów problemowych – na 32 ulicach
3 obszarów problemowych – na 35 ulicach
Szczególnym natężeniem negatywnych zjawisk charakteryzowała się ulice: Czeska, Łukasińskiego, Partyzantów, Spadzista oraz Warszawy Centrum. Wyszczególnione ulice cechuje łączne występowanie 9 i więcej mierników rozwoju, których wartości odbiegają w sposób negatywny od wartości charakterystycznych dla całego obszaru gminy. Negatywne zjawiska społeczne występują we wszystkich 5 analizowanych obszarach problemowych.

Sfera gospodarcza
W sferze gospodarczej, dwa obszary problemowe badane były na podstawie dziesięciu mierników. Problemy związane z niskim stopniem przedsiębiorczości oraz słabą kondycją lokalnych przedsiębiorstw zostały zdiagnozowane na 141 ulicach. Negatywne odchylenia mierników w odniesieniu do wartości dla całej gminy, w obu analizowanych obszarach problemowych, odnotowano na:
5 ulicach – negatywne odchylenia 8 mierników
22 ulicach – negatywne odchylenia 7 mierników
41 ulicach – negatywne odchylenia 6 mierników
20 ulicach – negatywne odchylenia 5 mierników.
Negatywne odchylenia 2, 3 i 4 mierników w obu analizowanych obszarach problemowych zostały zdiagnozowane na 53 ulicach. Największym natężeniem negatywnych zjawisk gospodarczych charakteryzowały się ulice: Forteczna, Korfantego Wojciecha, Kościelna, Miarki Karola i Tumska (8 mierników negatywnie odbiegających od sytuacji w gminie). Natomiast szczególnym natężeniem negatywnych zjawisk gospodarczych współwystępujących z negatywnymi zjawiskami społecznymi charakteryzowały się ulice: Czeska, Łukasińskiego, Śląska, Wincentego Witosa oraz Żeromskiego (6 i więcej mierników w dwóch obszarach problemowych sfery gospodarczej negatywnie odbiegających od sytuacji w gminie współwystępujących z negatywnymi zjawiskami w 5 obszarach problemowych sfery społecznej).

Sfera środowiskowa
W sferze środowiskowej, dwa obszary problemowe badane były na podstawie sześciu mierników. Problemy związane z przekroczeniem standardów jakości środowiska oraz obecnością odpadów stwarzających zagrożenie dla życia, zdrowia ludzi lub stanu środowiska zostały zdiagnozowane na 30 ulicach. Negatywne odchylenia mierników w odniesieniu do wartości dla całej gminy, w obu analizowanych obszarach problemowych, odnotowano na:
3 ulicach – negatywne odchylenia 6 mierników 30
1 ulicy – negatywne odchylenia 5 mierników
4 ulicach – negatywne odchylenia 4 mierników
13 ulicach – negatywne odchylenia 3 mierników.
Na 35 ulicach zdiagnozowano negatywne odchylenia 2 mierników – po jednym mierniku obrazującym obszar problemowy. Szczególnym natężeniem negatywnych zjawisk charakteryzowały się ulice: Czeska, Partyzantów, Spadzista, Śląska, Warszawy Centrum oraz Żeromskiego (negatywnie odchylenia 3 i więcej mierników w obu obszarach problemowych sfery środowiskowej współwystępujące z negatywnymi zjawiskami w 5 obszarach problemowych sfery społecznej).

Sfera przestrzenno – funkcjonalna
W sferze przestrzenno – funkcjonalnej, trzy obszary problemowe badane były na podstawie dwudziestu czterech mierników. Problemy w zakresie niewystarczającego wyposażenia w infrastrukturę techniczną i społeczną oraz niskiego poziomu przestrzeni publicznej i obsługi komunikacyjnej, zostały zdiagnozowane na 171 ulicach. Negatywne odchylenia mierników w odniesieniu do wartości dla całej gminy zidentyfikowano w ramach:
3 obszarów problemowych – w 96 miejscach
2 obszarów problemowych – w 75 miejscach
Największe natężenie negatywnych zjawisk we wszystkich obszarach problemowych sfery przestrzenno-funkcjonalnej (negatywne odchylenia 16 i więcej mierników) zdiagnozowano na ulicach: Podgórna, Półwiejska, Wiejska oraz Wyspiańskiego. Szczególnym natężeniem negatywnych zjawisk przestrzenno-funkcjonalnych współwystępujących z negatywnymi zjawiskami społecznymi charakteryzowały się ulice: Czeska, Jagiełły, Partyzantów, Śląska, Warszawy Centrum oraz Żeromskiego (negatywnie odchylenia 12 i więcej mierników we wszystkich trzech obszarach problemowych sfery przestrzenno-funkcjonalnej współwystępujące z negatywnymi zjawiskami w 5 obszarach problemowych sfery społecznej).

Sfera techniczna
W sferze technicznej obszar problemowy w zakresie degradacji stanu technicznego obiektów budowlanych, w tym o przeznaczeniu mieszkaniowym badany był na podstawie czterech mierników. Problemy w tym obszarze zostały zdiagnozowane na 8 ulicach, w tym na 3 ulicach odnotowano negatywne odchylenia 4 mierników, w przypadku kolejnych 5 ulic niekorzystne wartość wskazywały 3 mierniki.
Szczególnym natężeniem negatywnych zjawisk charakteryzowały się ulice: Łukasińskiego, Targowa i Wiejska (negatywne odchylenia 4 mierników w sferze technicznej współwystępujące z negatywnymi zjawiskami w 4 lub 5 obszarach problemowych sfery społecznej).
Zamieszczona poniżej matryca wskazuje ulice, na których odnotowano negatywne odchylenia mierników dla każdej sfery. Mapa zamieszczona pod matrycą, za pomocą intensywności kolorów, obrazuje stopień natężenia negatywnych zjawisk. Matryce oraz mapy obrazujące wyniki analiz we wszystkich sferach i poszczególnych obszarach problemowych znajdują się w załącznikach nr 5 – 9 do niniejszego opracowania.

Działania rewitalizacyjne w Polsce mogą być realizowane na podstawie ustawy o rewitalizacji z dnia 9 października 2015 r. oraz wytycznych w zakresie rewitalizacji w programach operacyjnych na lata 2014 – 2020 z dnia 3 lipca 2015 r. (Wytyczne MIR). Ponadto zgodnie ze stanowiskiem Ministerstwa Rozwoju (pismo DPM.IV.0212.1.2016.ML.1 NK 144212/16) gmina jest uprawniona do uchwalenia programu rewitalizacji na postawie ustawy o samorządzie gminnym z zastosowaniem Wytycznych MIR. Tę ostatnią z wyżej wymienionych podstaw prawnych przygotowania Programu Rewitalizacji (PR) wybrała Gmina Miejska Kłodzko. Znalazło to odzwierciedlenie w uchwale nr XIII/97/2015 Rady Miejskiej w Kłodzku z dnia 24 września 2015 r. w sprawie przystąpienia do opracowania Lokalnego Programu Rewitalizacji Gminy Miejskiej Kłodzko na lata 2015-2020.

Decyzja Rady Miejskiej w Kłodzku skutkuje procedurą przygotowania programu, szczególnie w zakresie metodologii identyfikacji obszaru zdegradowanego, na którym występują zjawiska kryzysowe oraz wyznaczenia obszaru rewitalizacji. W związku z powyższym przyjęto, że:

Sfera. Jest to zbiór obszarów problemowych dotyczących zjawisk społecznych, gospodarczych, środowiskowych, przestrzenno – funkcjonalnych oraz technicznych.

Obszary problemowe. Występujące w ramach sfer zjawiska problemowe:

  • Sfera społeczna: bezrobocie, ubóstwo, przestępczość, niski poziom edukacji lub kapitału społecznego, niewystarczający poziom uczestnictwa w życiu publicznym i kulturalnym
  • Sfera gospodarcza: niski stopnień przedsiębiorczości, słaba kondycja lokalnych przedsiębiorstw
  • Sfera środowiskowa: przekroczenia standardów, jakości środowiska, obecności odpadów stwarzających zagrożenie dla życia, zdrowia, ludzi bądź stanu środowiska
  • Sfera przestrzenno – funkcjonalna: niewystarczające wyposażenie w infrastrukturę techniczną i społeczną, brak dostępu do podstawowych usług lub ich niskiej, jakości, niedostosowanie rozwiązań urbanistycznych do zmieniających się funkcji obszaru, niskiego poziomu obsługi komunikacyjnej, deficyt lub niska, jakość terenów publicznych
  • Sfera techniczna: degradacja stanu technicznego obiektów budowlanych, w tym o przeznaczeniu mieszkaniowym oraz brak funkcjonowania rozwiązań technicznych umożliwiających efektywne korzystanie z obiektów budowlanych, w szczególności w zakresie energooszczędności i ochrony środowiska


Stanem kryzysowy. Sytuacja, w której występuje koncentracja negatywnych zjawisk w sferze społecznej współwystępująca wraz z negatywnymi zjawiskami, w co najmniej jednej z następujących sfer: gospodarczej, środowiskowej, przestrzenno-funkcjonalnej oraz technicznej.

Obszar zdegradowany. Teren w gminnie, na którym zidentyfikowano stan kryzysowy. Obszar zdegradowany może być podzielony na podobszary, w tym podobszary nieposiadające ze sobą wspólnych granic pod warunkiem stwierdzenia sytuacji kryzysowej na każdym z podobszarów.

Obszar rewitalizacji. Teren w gminie obejmujący całość lub część obszaru zdegradowanego, cechującego się:

  • Szczególną koncentracją negatywnych zjawisk (dot. Obszarów problemowych),
  • Istotnym znaczeniem dla rozwoju lokalnego gminy w zakresie rewitalizacji.
  • Obszar rewitalizacji może być podzielony na podobszary, w tym podobszary nieposiadające ze sobą wspólnych granic, lecz nie może obejmować terenów większych niż 20% powierzchni gminy oraz zamieszkałych przez więcej niż 30% mieszkańców całej gminy

Niniejsza Polityka Prywatności określa zasady przetwarzania wszelkich informacji o charakterze danych osobowych, które pozyskane zostały w związku z korzystaniem przez Użytkowników z serwisu internetowego, prowadzonego pod domeną www.rewitalizacja.um.klodzko.pl (zwanego dalej „Portalem”).

W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych "RODO"). Informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych.

Poniższe zasady stosuje się począwszy od 25 maja 2018 roku.


TOŻSAMOŚĆ ADMINISTRATORA
Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Miasta Kłodzka jest Burmistrz

DANE KONTAKTOWE ADMINISTRATORA
Adres pocztowy: pl. Bolesława Chrobrego 1, 57-300 Kłodzko.
Adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Numer telefonu: 74/865 46 00

DANE KONTAKTOWE INSPEKTORA OCHRONY DANYCH
Wyznaczono inspektora ochrony danych Pana Tomasza Koptyrę, z którym może się Pani/Pan skontaktować pisząc na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.

  • Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, danymi osobowymi są informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej. W przypadku korzystania z Portalu są to przede wszystkim: dobrowolnie podane przez Użytkownika w związku z korzystaniem z wybranych usług naszego Portalu (np. formularze kontaktowe): adres poczty elektronicznej oraz imię.
  • Dane uzyskane w naszym Portalu będziemy przetwarzać w celu wynikającym z funkcji konkretnego formularza np.odpowiedzi na pytanie zadane przez Użytkownika.
  • W związku z tym, że wyrażenie zgody na przetwarzanie danych w opisanym powyżej zakresie jest dobrowolne, Użytkownik może odmówić wyrażenia zgody.
  • Portal w sposób automatyczny zbiera dane zawarte w plikach cookies. Poprzez „pliki cookies” należy rozumieć dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, przechowywane w urządzeniach końcowych Użytkowników przeznaczone do korzystania ze stron internetowych.
  • Pliki cookies wykorzystywane są przez Administratora wyłącznie w celu obsługi Portalu, w tym aby rozpoznać urządzenie Użytkownika i wyświetlić strony Portalu w sposób dostosowany do jego indywidualnych potrzeb, a także aby tworzyć anonimowe statystyki Portalu. Pliki cookies nie są wykorzystywane do pozyskiwania jakichkolwiek danych osobowych Użytkowników
  • Użytkownik w każdym wypadku może zablokować instalowanie plików cookies, usunąć stałe pliki cookies lub w inny sposób zmienić warunki przechowywania bądź otrzymywania plików cookies, wykorzystując w tym celu stosowne opcje swojej przeglądarki internetowej, np.:

a. w przeglądarce Internet Explorer,
b. w przeglądarce Mozilla Firefox,
c. w przeglądarce Chrome,
d. w przeglądarce Opera, albo
e. w przeglądarce Safari

z tym zastrzeżeniem, że wyłączenie plików cookies w przeglądarce może spowodować utrudnienia, a nawet uniemożliwić korzystanie z Portalu.

  • Portal korzysta także z usługi Google Analytics, zbierającej przy użyciu plików cookies anonimowe informacje o stronach Portalu odwiedzanych przez poszczególnych jego Użytkowników. Szczegółowe zasady dotyczące polityki prywatności Google Analytics znajdują się na stronie: http://www.google.com/intl/pl/analytics/privacyoverview.html.
  • Strony internetowe partnerów Administratora, do których odnośniki umieszczone są w Portalu podlegają ich własnej polityce prywatności (w tym w zakresie wykorzystywania plików cookies)

 

OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych powyżej, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa

PRAWA PODMIOTÓW DANYCH
Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do Pani/Pana danych, prawo żądania ich sprostowania, uzupełnienia niekompletnych danych, przenoszenia danych, oraz prawo do żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych, jak tez zgłoszenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych.
Jeżeli Pani/Pana dane przetwarzane będą w oparciu o udzieloną zgodę, to przysługuje Pani/Panu prawo wycofania wcześniej udzielonej zgody. Cofnięcie zgody nie wpływa na ważność z prawem czynności dokonanej w trakcie jej trwania.

PRAWO WNIESIENIA SKARGI DO ORGANU NADZORCZEGO
Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj, Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie dotyczących Pani/Pana danych osobowych w Urzędzie Miasta Kłodzka narusza przepisy RODO.

WYMÓG PODANIA DANYCH
W sytuacji, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą, podanie przez Panią/Pana danych osobowych Administratorowi ma charakter dobrowolny.
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, w sytuacji gdy przesłanką przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa lub zawarta między stronami umowa.

DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI

Urząd Miasta w Kłodzku zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej www.rewitalizacja.um.klodzko.pl.


Data publikacji i aktualizacji:

  • Data publikacji obecnej wersji strony internetowej: 10.02.2020.
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji: 10.02.2020.


Status pod względem zgodności z ustawą:

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności wymienionych poniżej:

  1. filmy zamieszczane w serwisie mogą nie posiadać napisów czy innych wymaganych elementów, z uwagi na fakt, że zostały opublikowane przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej
  2. mogą zdarzyć się sytuacje, że pomimo starań redaktorów serwisu, pewne dokumenty opublikowane na stronie są niedostępne z uwagi na fakt, że:
    • pochodzą z różnych źródeł,
    • są bardzo obszerne, a ich wytworzenie odbywało się w kilku komórkach organizacyjnych, co uniemożliwiało wpływ na ich docelową treść oraz kształt,
    • opublikowane zostały w oparciu o zasady przyjęte w innej instytucji,
    • posiadają strukturę, w którą nie ma możliwości ingerencji – np. skany rastrowe tekstów, schematów, wykresów bez możliwości ich konwersji na pliki widoczne dla czytników dla osób niepełnosprawnych,
    • opublikowane zostały przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej.

Zgodność ze standardami

Serwis urzędu został stworzony zgodnie ze standardami W3C oraz WCAG2.0 (Podwójne A) w oparciu o mechanizmy ułatwiające osobom niepełnosprawnym dostęp do publikowanych treści. Strona posiada następujące ułatwienia dla osób z niepełnosprawnościami:

  • możliwa zmiana wielkości czcionki za pomocą ikon A+ A-,
  • ustawienie wysokiego kontrastu za pomocą ikon Aa (czarne tło, żółte litery lub czarne tło, białe litery lub żółte tło, czarne litery),
  • zdjęcia i grafiki w serwisie mają alternatywne opisy,
  • obsługa strony internetowej możliwa jest zarówno przy pomocy klawiatury jak i myszki,
  • na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.
  • strona internetowa nie jest wyposażona w skróty klawiaturowe, które mogłyby wchodzić w konflikt z technologiami asystującymi (np. programy czytające), systemem lub aplikacjami użytkowników.


Data sporządzenia Deklaracji i metoda oceny dostępności cyfrowej:
Deklarację sporządzono dnia: 30.04.2020. Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny. W Urzędzie Miasta w Kłodzku dla strony www.klodzko.pl przeprowadzono samoocenę dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz skorzystano z dostępnego narzędzia do oceny strony: Test – European Internet Inclusion Initiative, (pod adresem internetowym: http://checkers.eiii.eu/ ), z którego wynika, że strona internetowa www.klodzko.pl spełnia wymagania w 99,99%.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt.
Osobą odpowiedzialną jest Administrator strony www.klodzko.pl, adres poczty elektronicznej Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.

Informacje na temat procedury:
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.

 

404 OOPS!

Page not found!

"Sorry, it appears the page you were looking for does not exist anymore or might have been moved.
Please try your luck again."

Take me home

 

This is Joomla! Article, You can change text and titile in Article Manager, click the Content → Article Manager menu item and find article Error 404.

If you want select other article you can change article ID in /templates/template-name/error.php

Stronę wykonano przy wsparciu z Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020, w ramach realizacji przez gminę miejską Kłodzko projektu "Opracowanie Lokalnego Programu Rewitalizacji Miasta Kłodzka" - Partycypacja społeczna – Informowanie

Kłodzko - rewitalizacja miasta

Gmina Miejska Kłodzko
  57-300 Kłodzko, pl. B.Chrobrego 1
  TEL. +48 74 865 46 00
  FAX +48 74 867 40 62
  umklod@um.klodzko.pl
  godz. pracy: pon. - pt. od 7.30 - 15.30

Back to top

Drogi czytelniku, w związku z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (znanym też jako „RODO”) pragniemy poinformować Cię, w jaki sposób przetwarzane są dane osobowe które pozostawiasz podczas korzystania ze strony rewitalizacja.klodzko.pl. Dokładne informacje na ten temat oraz na temat plików cookie znajdziesz w klauzuli informacyjnej. Klikając przycisk „X” lub przechodząc do portalu wyrażasz zgodę na przetwarzanie tych danych, w tym w plikach cookies. Wyrażenie zgody jest dobrowolne!